اس ام اس خنده دار درباره شارژ رایتل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 20 تير 1394
بازدید : 1314
نویسنده : اس ام اس

از شرکت فرش مزاحمتون می شم، اجازه می دی دلم رو فرش زیر پات کنم؟ تا هیچ جا جز دل من پا نذاری!

کارت شارژ رایتل

طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد خرید شارژ اینترنتی رایتل من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم… در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام… تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام… توی زندگیت هرگز اخم نکن چون ممکنه یه نفر فقط به لبخند تو زنده باشه…

خرید شارژ رایتل

در گذرگاه زمان، خيمه شب بازي دهر، با همه تلخي و شيريني. خرید شارژ از ایتور براي چشيدن طعم شيرين لحظه ها لبخندي كافيست...

شارژ اینترنتی رایتل

عشق يگانه ترين آزادي در جهان است! شارژ رایتل خدايا! به من رفيقي بده كه با من گريه كند. دوستي كه با من بخندد را خودم پيدا خواهم كرد !

خرید اینترنتی شارژ رایتل

آخه ميخوام .?Ok . سلام،خوبي؟ يه لطف ي به من ميكن ي؟ يه عكس تمام قد از خودت بگير برام سند كن كارت بازي كنم ولي جوكر گم شده!




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

غیر فعال شد !






RSS

Powered By
loxblog.Com